OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 17 februari 2012

"Oud" keukenrek gemaakt voor het poppenhuis




Ik heb een “oud” rek gemaakt voor in de keuken

Hij was echter nog niet helemaal naar mijn zin toen hij klaar was

Ik heb 3 stukjes ijzerdraad omgebogen en op een paletkraal geplakt

Dit goed laten drogen en daarna aan de onderkant van het rek gelijmd

De haakjes geschilderd …. et voila… helemaal leuk


De afwaskwast, vergiet en garde heb ik een keer op een poppenhuisbeurs in Rijswijk gekocht

Ik heb toen ook nog een emaille kip met eieren gekocht bij Aat en Joke Oukes

Prachtige dingen maken ze maar helaas verkopen ze niet via internet maar alleen op beurzen

Je kijkt je ogen uit als je ziet wat ze allemaal maken aan emaille en keukenkastjes


De glazen pot met augurken en flesje olijfolie heb ik gekocht bij Art of Mini

Dit is een webshop met bijzondere, vaak handgemaakte, miniaturen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.