OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 12 maart 2012

Ik heb de nieuwe linnenkast van mijn poppenhuis een ander uiterlijk gegeven


De linnenkast heb ik gekocht in een poppenhuiswinkel maar hij was niet helemaal naar mijn zin

Deze kast heb ik "gepimpt" voor de naaikamer

Ik hem hem geschilderd maar het hout zie je nog wel


Ik heb een haakje aan de zijkant van de kast gelijmd

Hier hangt het onderjurkje aan dat ik heb gemaakt


De deuren heb ik aan de binnenkant beplakt met stof en de planken voorzien van een kantje

De balen stof heb ik gemaakt van een stukje stof dat ik om een kartonnetje heb gewikkeld

De lakenpakketjes heb ik gemaakt van stukjes glanszijde en daar een lintje omheen gebonden


Op de onderste plank staat een blikje met kerstballen met Kerst 1975 op het deksel


Dat was voor mij een belangrijk jaar en ik vind het leuk om dit soort details straks in een poppenhuis te verwerken

3 opmerkingen:

  1. Il mobile restaurato è molto più personale, ben rifinito e pieno di piccoli tesori. Brava!
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encanta la restauracion del mueble y todos los detalles que le has puesto, enhorabuena.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sandra,lovely minis in your blog,I'm a happy new follower of your work! Miniregards from sunny Spain.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.