OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 5 mei 2012

Geknutseld met papier voor mijn poppenhuis


Tijdens het opruimen van mijn “knutselkast” vond ik nog een hele serie kits van papier voor het poppenhuis die ik meteen maar
allemaal heb gemaakt

Een vintage brievenstandaard, doosjes, schrijfmap met kaartjes en brieven, een waaier voor de kerst en een map met kerstkaarten

Ik heb ook nog een bestekbak gemaakt van dun karton met de
Franse tekst “Plateau de Coutellerie”


1 opmerking:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.