OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 3 juni 2012

Gepriegel met de mini eieren voor het poppenhuis


Nadat het eierrekje voor het poppenhuis was gebeitst en gelakt moest het natuurlijk worden gevuld met eieren

De miniatuurhobby is een goede oefening voor mijn vingers want ik ben ruim drie kwartier bezig geweest voordat ik de vijf eieren in het rekje had gelijmd

Zelfs met behulp van een pincet was het nog moeilijk voor me

De eieren vlogen alle kanten op maar ze staan nu eindelijk in het rekje


4 opmerkingen:

  1. Geweldig eierrekje, ik heb dat ook altijd hoor soms schieten de miniaturen door de kamer heen:)
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originale! Non avevo mai visto un simile porta uova.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muy original, es fantastico.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.