OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 5 augustus 2012

Een "antieke filmcamera" van Reina Mab Miniaturas voor mijn poppenhuis


Ik wil graag al mijn hobby’s verwerken in de hobbykamer van het poppenhuis


Ik maak graag filmpjes die ik voorzie van muziek en ik was
daarom nog op zoek naar een oude filmcamera


Reina Mab Miniaturas heeft dit prachtige gedetailleerde exemplaar gemaakt


Hij is voorzien van metertjes en zelfs een waterpasje ontbreekt niet op de camera

De houten pootjes kunnen worden ingeklapt en je snapt vast wel dat ik er erg blij mee ben

4 opmerkingen:

  1. Dit is een mooie camera. Mag ik je wat vragen: Komt Reina Mab Miniatures ook op de beurs in Apeldoorn of heb je deze via internet gekocht?
    Ik vind de eerste foto mooi met de Eiffeltoren op de achtergrond.
    Fijn weekend. Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilona,

    Ik ben nog nooit op de beurs in Apeldoorn geweest dus zou je niet kunnen vertellen of Reina Mab Miniatures daar ook komt. Ik heb deze camera gevonden via het internet. De foto van de Eiffeltoren heb ik van het internet gehaald en uitgeprint en toen op de achtergrond geplaatst voor de foto :)

    Ik wens jou ook een fijne zondag,

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very good purchase. I love the scene you made.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superbe et très reussie reproduction!
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.