OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 24 december 2012

Het blog "wilminidesign" staat vol met leuke workshops voor het poppenhuis



Sinds kort is er het blog “wilminidesign” van Wil waar o.a. deze blokkenpuzzel te zien is

Een website die vol staat met alleen maar leuke workshops
voor het poppenhuis

Ze vertelt hoe je de miniaturen moet maken en levert daar tevens de printables bij aan die je kunt downloaden

Dit blog is dus een echte aanrader voor iedereen die miniaturen voor zijn/haar poppenhuis of kijkkastje wil maken

5 opmerkingen:

  1. Thanks for the special Christmas calendar gift you made for us all. Thanks for the reference to several tutorials. I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.

    Hugs
    Wyrna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog!

    Ik wens jullie fijne feestdagen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik ook Juliëtte en het leek me leuk om dit blog te delen met andere poppenhuisliefhebbers.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Xandra, ik heb gekeken op de link van Wil: zij is een waar genie op miniaturen maken-gebied, zeg! Bedankt door het delen van haar link! Ze mag van mij veel meer bekendheid krijgen....
    Ik wens jouw familie en jou hele fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2013!
    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.