OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 20 december 2012

Prachtige miniaturen en printables voor Kerst in het poppenhuis


Klik op de filmpjes en geniet van alle mooie “Kerst miniaturen” van Hummingbird Miniatures en Pixie Dust Miniatures


Als je Victoriaanse kerstkaarten zoekt moet je hier voor kaarten en labels klikken van Inge Boer



Van deze aankleedpop kun je een miniatuur kerstengel maken
voor je poppenhuis


8 opmerkingen:

  1. Thank you Xandra for the links. The video clips are cute and inspiring.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Xandra,
    Bedankt voor al het lekkers!
    Hugs,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Xandra...

    Wat lief van je dat je een linkje naar mn Pinterest plaatst.En wat een leuk idee,maar krijg je dat zo klein wel goed uit geprint? Als ik een keer minituurtjes voor je moet maken,moet je maar gillen hoor :-)

    En uiteraard kom ik ook even langs om je hele fijne ...gezellige Kerstdagen toe te wensen en dat het jaar 2013 een heel goed ,gelukkig,'gezond'(Laten we hopen dat alles wat stabiel blijft) en creatief jaar voor je mag worden

    Liefs en een dikke Kerstknuffel voor jou,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Janet,

      Je Pinterest pagina staat onder mijn favorieten vanwege alle mooie plaatjes en die wilde ik graag delen met andere mensen zodat ze er ook van kunnen genieten. Bedankt voor het aanbod om miniatuurtjes voor me te maken. Ik verklein alles met Word en dat werkt erg makkelijk. Ik heb al heel veel Franse brieven en post uit 1900 verkleind tot schaal 1:12. Het maakt het allemaal net even leuker als alles klopt :)

      Dank je voor je lieve wensen en ook voor jou een dikke kerstknuffel.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  4. Xandra, geweldige links die je met ons deelt, dankjewel! Ik denk dat ik niet vaak genoeg voor de pc zit, vind nooit wat nieuws om te delen.
    Ik wens jouw familie en jou hele fijne feestdagen toe!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ilona,

      Nu met de kou kom ik bijna de deur niet uit en ben ik erg blij met mijn computer. Ik deel wat ik vind graag en jij hoeft dan niet te zoeken :)

      Ik wens jou ook gezellige dagen toe met je familie.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  5. Mi piace molto l'ultima immagine.
    Buon Natale a te e famiglia.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.