OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 19 juli 2013

Oud Hollandse zilveren miniatuur kannetjes en ketels voor het poppenhuis


Deze prachtige Hollandse miniatuur zilveren kannen voor het poppenhuis zijn gemaakt in de zeventiende en achttiende eeuw

Nergens zijn zoveel zilveren miniaturen gemaakt als in Nederland

Amsterdam was het belangrijkste productiecentrum en vaak werden de miniaturen door de zilversmid in opdracht gemaakt 









6 opmerkingen:

  1. Questi pezzi sono favolosi. Mi piacciono molto le miniature in argento.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Xandra, wat prachtige miniaturen, het zijn perfecte klein kunstwerkjes !!!
    Ik wens je een heel fijn weekend :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Xandra,
    Ik zou elk van deze zelf in het echte leven. Ze zijn prachtig vormgegeven.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige miniaturen, net wat je zegt, Xandra. Ik zou er zó wel een paar van willen hebben in mijn pph ;)!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooo que obras de arte, son unas piezas fantásticas,besos:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.