OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 15 april 2014

Strijkplankkast is erg handig in een klein poppenhuis


Weinig ruimte in je poppenhuis?

Dan is deze strijkplankkast misschien een goede oplossing


Je kunt er ook nog je strijkbout en een kleine mand met
strijkgoed in kwijt

Na het strijken klap je de plank weer in en sluit de deur


Deze complete workshop is te koop op de website
van Sylvia Lutjeboudel voor €15

Klik hier voor de workshop

6 opmerkingen:

  1. Deze workshop heb ik vorig jaar gekocht. De kast staat op de zolder van mijn poppenhuis en is zó leuk geworden! Ik vond het meteen een leuk idee, die kast met strijkplank. Ik zal binnenkort eens foto's maken van dat stukje zolder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. que bonita miniatura y ademas muy practica

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja , deze workshop is leuk. Ik twijfel nog steeds of ik hem aan zal schaffen maar nu met the Kendrew misschien wel plek in de keuken.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Es muy bonito y original, me encanta la idea!!
    Besitos
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Es una maravilla, precioso trabajo.
    Un abrazo.
    Yolanda
    Villa Pulgarcito.
    http://arteyolandamoranminiaturas.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.