OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 29 september 2014

Din Voskuil verkoopt prachtig hand beschilderd miniatuur porselein en glas


Beschilderd miniatuur porselein en glas in art-deco design in schaal 1:12 beschilderd door de schilderes Din Voskuil

Het glas is uniek geblazen door de beroemde glasblazer Leo Reijnders

Alles is met de hand beschilderd en gebakken op 800 gr. Celcius

Kijk op de website van Din Voskuil "hetporseleinboompje.nl" om al het moois te kunnen bewonderen dat ze maakt

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi is dit Xandra ik ben al jaren een fan van Leo Reijnders maar dit wist ik niet.............bedankt.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,

    Dankzij jouw tip over Leo heb ik dit filmpje gevonden en ook Din Voskuil dus ondekt met haar prachtige miniaturen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en leuk dat je dit laat zien!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het werk van Din is erg mooi, evenals dat Leo, beiden zijn mij bekend van de miniaturen beurs (in Arnhem/Apeldoorn) :D!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona,

    Ik heb van beiden nooit werk in het echt gezien. Hoop ooit nog eens de beurs in Apeldoorn te bezoeken..

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Xandra,
    Bedankt voor deze video. Ik ben verliefd !!! wat mazing stukken
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.