OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 20 oktober 2014

Miniatuur printjes en stickers maken voor het poppenhuis met de Silhouette Cameo


Ken jij de Silhouette Cameo?

Als ik de video`s mag geloven kun je er van alles mee maken tot schaal 1:12

Heb jij ervaringen met de Silhouette Cameo?

Ik zou het fijn vinden als je je ervaringen wilt delen in een reactie hieronder


Reactie van Thea: Kijk eens op keetjespoppenhuis.blogspot.nl

Kitty de Leeuw heeft o.a. dit prachtige fornuis met de cameo gemaakt van papier

Klik hier voor alle artikelen op haar blog over de cameo


6 opmerkingen:

  1. Nee, ik ken dit apparaat niet, Xandra, zelfs nog nooit van gehoord. Naar het schijnt kun je er inderdaad van alles mee snijden/maken...? Ben benieuwd of je meer reacties krijgt over het gebruik van dit apparaat.
    Fijne dag toegewenst. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilona,

      Als je nu in mijn artikel kijkt zie je wat voor prachtigs je er mee kunt maken en een verwijzing naar een blog. Onvoorstelbaar en allemaal van papier..

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Xandra, ik heb hem zelf niet. Maar ik kan je verzekeren, dat het wel zeker de moeite waard is.
    Bekijk keetjespoppenhuis maar eens, de dingen die Kitty maakt zijn echt heel mooi.
    Laat je mij weten wat je er van vind EN wat je gaat doen?

    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Thea voor de tip. Kitty maakt inderdaad prachtige dingen met de cameo. Voorlopig schaf ik hem nog niet aan. Moet eerst nog mijn poppenhuis en heel veel workshops die ik heb liggen afmaken voordat ik me in iets anders ga verdiepen. Ik kwam dit apparaat toevallig tegen en was benieuwd naar ervaringen van andere mensen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel een Cameo en ook van Kitty een patroontje gekregen maar er nog steeds niet aan durven beginnen. Ik vind het ontzettend knap wat ze maakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik benieuwd hoe het gaat als je het aandurft Anita. Hoor graag van je op het gelukt is.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.