OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 15 augustus 2015

Grote internationale Poppenhuis & Miniaturenbeurs 24 & 25 oktober 2015


Op zaterdag 24 en zondag 25 oktober 2015 gaat het grootste
evenement ter wereld op het gebied poppenhuizen,
poppenhuisminiaturen, poppen en teddyberen, 
plaatsvinden in Nederland! 

De bekende centraal in Nederland gelegen evenementenlocatie
Brabanthallen in `s Hertogenbosch zal dan
omgetoverd worden tot het bruisende hart
met exclusief speelgoed

In 2015 bestaat deze grote internationale beurs 25 jaar en dat gaan
ze vieren met een omvangrijke uitbreiding met een vloeroppervlak
van ca. 4.000 m2. exclusief voor een grote internationale
poppenhuizen en miniaturenbeurs!

Daarnaast vindt apart de poppen en teddyberenbeurs plaats
eveneens op ca. 4.000 m2 met in totaal 400 deelnemers

Voor meer informatie zie www. poppenhuisbeurs.com

4 opmerkingen:

  1. That really will be a super event. Wish I could go....
    Thanks for the news.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dit vermeld Xandra. Ik ben van plan te gaan, met een kleine portemonee............
    Ben je erzelf ook??

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zelf niet Thea want is anderhalf uur rijden voor mij en daar heb ik helaas geen puf voor.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Hallo Xandra,
    Ik hoop dat je een geweldige tijd op de show.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.