OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 23 juni 2012

Kastje voor boven het ligbad van het poppenhuis


Voor de badkamer van het poppenhuis heb ik een kastje gemaakt dat straks boven het bad komt te hangen

Handdoeken, badspons, shampoo en andere benodigdheden zijn dan allemaal binnen handbereik

Het emaille bad heb ik van papier gemaakt

Als je wilt weten hoe ik het bad heb gemaakt moet je even links onder de categorie workshop kijken 


Het zeepbakje heb ik zink kleurig geschilderd om het een oud effect te geven

De badspons is gemaakt van een stukje dat ik heb afgeknipt van een gewone huishoudspons

De handdoeken zijn van een stukje servet, opgerold en een lintje erom

De glazen flesjes en zilveren doosje zijn twee kralen die ik op elkaar heb gelijmd

De flesjes badschuim heb ik gekocht bij de Art of Mini die vaak bijzondere miniaturen verkoopt


1 opmerking:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.