OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 31 oktober 2012

Een sopje met echte bubbels voor het poppenhuis


Ik heb twee teiltjes met “echt sop” gemaakt

De afwaskwast heb ik in het teiltje gezet voordat ik het sopje maakte


Scenic water heb ik in een pan met heet water laten smelten


Ik heb wat afwassop in een glas gedaan en ben met een rietje bubbels gaan blazen

Het gesmolten scenic water heb ik in de teiltjes gegoten en enigszins af laten koelen

Toen wat sop met het scenic water gemengd en met het rietje door het mengsel geblazen

Daarna over het sopje heel voorzichtig een laagje scenic water gedruppeld zodat er een beschermlaagje over het sop kwam


Nu het mengsel hard is geworden heb ik twee zinken teiltjes met realistisch sop dat helemaal naar mijn zin is

8 opmerkingen:

  1. Hoi Xandra,


    Wat een vondst!! Het is gewoon ECHT....
    Wat een geweldige spulletje heb je toch! Zo klein en zo echt.

    fijne avond en groetjes



    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Xandra, wat leuk dat het je gelukt is! Fijn dat Peggy je heeft geholpen met die tip. Ik ken het werken met Scenic Water niet, dus kon je ook niet helpen. Nu ziet het er goed uit.....je sopjes :D!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdadreamente fantástico, increíble , totalmente real, felicidades:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Xandra, wow dat sopje ziet er inderdaad super echt uit !!
    Wat leuk dat je het met foto's zo duidelijk uitlegd , kan ik dat ook eens gaan proberen :)
    Happy Halloween !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those look like very realistic bubbles! Awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Xandra,
    Wat een geweldige functie die je hebt. Het ziet er geweldig. bedankt voor de leuke tips en technieken.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Xandra! I think that your soapy Scenic Water has turned out to be very true to the real thing! Very Well done! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.