OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 14 januari 2015

Poppenhuiswinkel en webshop "Avontuur in Miniatuur" vind je in het mooie plaatsje Monnickendam


De eigenaresse van Avontuur in Miniatuur Betty Slaats heeft een oud pakhuisje in het pittoreske Monnickendam omgetoverd tot een poppenhuiswinkel


Het staat propvol met miniaturen en poppenhuizen

In de winkel staat een grote tafel waar je een kopje koffie kunt drinken en regelmatig ook een workshop kunt volgen

Woon je te ver weg om de winkel te bezoeken dan kun je
ook bestellen via de webshop

Kijk voor meer informatie op de website avontuurinminiatuur.nl




Als je naar Monnickendam afreist moet je zeker ook even de tijd nemen om te genieten van al het moois dat er te zien is in het oude centrum


2 opmerkingen:

  1. Oh Xandra, wat geweldige tip van jou, dank je wel! Ik wil al heel lang eens naar die kant van Nederland, nu heb ik daar dus een mooi adresje voor een miniaturenwinkel erbij, leuk :D! Eens zien wanneer het me lukt, ik zal het filmpje ook even bekijken!
    Fijne week gewenst. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Se ve un sitio encantador, tiene que ser un deleite para la vista admirar todas las minis de esa tienda. Gracias por mostrarlo.
    Besitos
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.