OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 18 juni 2012

De vitrinekast om een poppenhuis in te maken is eindelijk gearriveerd


De meubelmaker heeft de vitrinekast die ik had besteld om er een poppenhuis in te gaan maken eindelijk gebracht

Het duurde een paar weken langer dan was afgesproken en ik werd dan ook steeds nieuwsgieriger hoe hij er in het echt uit zou zien

Je kunt wel iets tekenen en bedenken maar je moet toch afwachten hoe het eindresultaat zal zijn

Ik ben erg blij met mijn kast die ik cadeau heb gekregen van mijn moeder en dankzij haar kan ik nu dus mijn plannen gaan uitvoeren 

Hij is gemaakt van oud grenen en ik vind hem zelfs nog mooier dan ik had verwacht

De meubelmaker heeft aan de bovenkant ook nog een sierlijst gemaakt


De kast staat op wielen (verstopt achter de onderplint) en de deur (die op de foto tegen de muur staat) kan makkelijk uit de scharnieren worden getild zodat ik goed in en achter de kast kan werken

Hij is 2.20 m hoog, 1.10 m breed en 45 cm diep en ik ga er 14 vertrekken in maken, verdeeld over 7 verdiepingen

Ik had zo`n haast om te beginnen dat ik zelfs ben vergeten om een foto te maken toen de deur nog in de kast hing

Ik heb nu alle meubels die ik heb in de kast gezet om te kijken hoe het staat

Ik dacht dat ik al heel wat meubeltjes had maar de kast is nog lang niet vol

Voorlopig kan ik lekker aan de slag in en voor mijn poppenhuis

2 opmerkingen:

  1. Sarà splendido arredarla. Buon divertimento!!
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Xandra! Wow tu armario es precioso y muy grande. Sera muy divertido y maravilloso llenarlo de detalles.
    Un abrazo!
    Amary

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.