OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 6 maart 2013

IGMA Miniaturiste Teresa Martinez Polo maakt prachtig miniatuur voedsel


Teresa Martinez Polo is een Spaanse Miniaturiste met
IGMA certificaat

Zij maakt prachtige miniaturen van allerlei voedsel zoals je op onderstaande foto`s en in haar filmpje kunt zien


De miniaturen zien er zo levensecht uit dat je al trek krijgt als je
naar de foto`s kijkt


Al deze mooie miniaturen zijn te zien op haar website

tinyterminiatures.blogspot.nl




 De foto`s mocht ik plaatsen met toestemming van Teresa

6 opmerkingen:

  1. Conosco il blog della bravissima Teresa.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Xandra,

    Het is net wat je zegt:LEvensecht!!

    Zo knap gemaakt allemaal, die garnalencoctail is helemaal verleidelijk.

    liefs
    van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig allemaal!
    Ik ga gauw eens op haar site kijken!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, ik krijg er honger van ;)! Het ziet er smakelijk en echt prachtig uit, Xandra. Ik ken haar site nog niet, zal eens gaan kijken. Dankjewel voor het delen.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Xandra, wat prachtig miniatuur voedsel, het ziet er zo echt uit, dat het water mij in de mond loopt hihi!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, Teresa is a great artist. Anything she makes is a
    treasure to keep. I am already Teresa's follower.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.