OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 14 december 2013

Grote collectie oude en nieuwe Barbies in het Museum van de Twintigste Eeuw in Hoorn


Ben je gek op Barbies dan moet je zeker eens het Museum van de Twintigste Eeuw in Hoorn bezoeken

Op de speelgoedafdeling hebben zij een grote collectie met nieuwe maar ook hele oude Barbies met allerlei accessoires

Skipper en Ken kun je hier ook in de vitrinekasten bewonderen
















1 opmerking:

  1. Barbie is jeugdsentiment voor mij, Xandra, ik had er vroeger ook eentje, alhoewel ik heel lang heb moeten zeuren vóór dat ik haar kreeg. Na een paar jaar moest ik mijn Barbie al weer afgeven aan mijn nichtje, dat ging vroeger in grote gezinnen zo :(! Inmiddels is via allerlei omzwervingen in de familie de Skipper van mijn zus wel boven water gekomen. Zij hield niet van poppen, dus heb ik haar Skipper maar geconfisceerd en heb er dus toch nog eentje ;)!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.