OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 27 februari 2014

De badkamer van het poppenhuis is klaar


Eindelijk is de badkamer in het poppenhuis klaar en kunnen de dames gaan badderen en tutten 


Links is een toilettafel voor de dames en rechts voor
de heren met scheergerei


Verder is er een ligbad op pootjes met douche, een toilet en een dubbele wastafel


Detailfoto`s van de badkamer in mijn poppenhuis:















































5 opmerkingen:

  1. Xandra, je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Lekkere ruime badkamer, mooie detail foto's.
    Bad van Sylvia, zeker?
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad zijn het bad en het handdoekenrek workshops van Sylvia die ik al een paar jaar geleden heb gemaakt.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Xandra! Je hebt heel wat miniaturen moeten verzamelen voor zo'n grote badkamer. Je handdoekenrek is erg leuk, mooi sierlijk!
    Waar heb je de douchestandaard vandaan? Ik zoek ook nog zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josje,

    Ik ben al jaren aan het verzamelen en dingen aan het maken zoals het bad en handdoekenrek en nu krijgt alles dan eindelijk een plek in het poppenhuis. De losse douche is van http://www.artesanialatina.net/ maar zie ik nu helaas niet meer op de website te koop staan. Mocht ik er ergens eentje tegenkomen dan laat ik het je weten.

    Met vriendelijke groet,

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.