OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 9 juli 2012

Houten vloer voor het poppenhuis gemaakt van tongspatels


Voor de hobbykamer van het poppenhuis heb ik een "planken vloer" gemaakt van tongspatels


Ik heb er heel wat dagen over gedaan voordat ik alle rondingen van de tongspatels had afgezaagd en gevijld

Daarna heb ik ze met boekbinderslijm op karton gelijmd


De kieren heb ik gevuld met vloeibaar hout, laten drogen en daarna de vloer geschuurd

Ik heb de vloer de eerste keer met gesso behandeld


Daarna heb ik de vloer geschuurd en geschilderd met witte hoogglans verf maar dit is niet naar mijn zin geworden


Ik vind de vloer nu te modern en erg wit en ik weet niet goed wat ik nu met de vloer moet doen om hem wel naar mijn zin te krijgen

2 opmerkingen:

  1. Bel lavoro.
    Io di solito il parquet lo faccio color noce o più chiaro, qualcosa che ricordi il legno. Ma bianco mi piace molto e prima o poi ci proverò.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. As 'madeiras' do assoalho estão iguais as da escala 1:1. Ótimo trabalho!
    De 'houten' vloer zijn gelijk aan de schaal 1:1. Goed werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.