OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 25 juli 2012

Victoriaans behang gekocht voor de kinderkamer van het poppenhuis


Ik was al enige tijd op zoek naar geschikt behang voor de kinderkamer van het poppenhuis

Het valt nog niet mee om iets leuks te vinden voor de kinderkamer want er is niet zoveel keus in "oud" behang

Ik was op slag verliefd toen ik dit leuke Victoriaanse kinderbehang zag en heb het meteen gekocht 

Ik ben benieuwd hoe het resultaat straks zal zijn als het op de muren is geplakt

2 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.