OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 19 juli 2012

De vloer in de wasruimte van het poppenhuis is klaar


De vloer van de wasruimte in de kelder ligt en ik was nieuwsgierig hoe het er uit zou gaan zien

Ik heb alles even los neer gezet voor de foto maar er moet nog een zijmuur worden behangen, een deur worden ingehangen en er komen nog balken aan het plafond


Er staat een tafel met stoelen voor het personeel waar ze hun koffie kunnen drinken


De schouw met de potkachel (die ik zelf heb gemaakt, zie onder workshop) en de kolenkit komen hier te staan



Verder komen het aanrecht en de wasattributen hier te staan

Ik ga nog op zoek naar een oude houten wasmachine want die zou hier ook prima passen


De Borax soap en Reckitts Starch heb ik gekocht bij Art of Mini




6 opmerkingen:

  1. me gusta mucho como lo estas dejando

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie vloer. Is dit een papiervel of steentje voor steentje gelegd?

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Heleni,

      Bij deze vloer heb ik het mezelf makkelijk gemaakt want dit is een kant en klare vloer van 60 cm breed en 40 cm diep. Ik heb even voor je gezocht op de webshop waar ik hem heb gekocht van welk merk hij is maar zag dat hij uit het assortiment is verdwenen. Dezelfde vloer komt ook in de voorraadkamer in de kelder.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Un insieme molto bello. Mi piace il pavimento.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vaya cocina que te va a quedar,es una maravilla, el suelo es precioso, besos Pepi

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.