OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 17 februari 2012

Bureau en inktpot met ganzenveer voor het poppenhuis


                   

Ik heb een houten bureau voor het poppenhuis gekocht via Marktplaats


Ik dacht voor de aankoop dat ik hem zou gaan schilderen maar ik vind het nu toch zonde om te doen want ik vind hem zo eigenlijk al erg mooi

Op het bureau ligt de Gazette, foto`s, brieven en enveloppen


Het is allemaal echte Franse post uit 1900 die ik heb verkleind tot schaal 1:12 want ik wil graag dat alles klopt


De heer van het poppenhuis kan nu zijn post gaan beantwoorden

Er is een potloodslijper en een inktpot met ganzenveer

Er staat een flesje met inkt en er ligt zelfs een doosje met kroontjespennen in de la van het bureau


De boot heb ik gekocht omdat ik zo gek ben op de zee en het beeldje van het hertje doet me aan mijn oma denken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.