OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 17 februari 2012

Prachtige houtoven en koperen pannen voor het poppenhuis


Hoe vind je mijn houtfornuis voor het poppenhuis? Is het géén plaatje?

Prachtig om te zien hoe mooi je ze dit hebben gemaakt in schaal 1:12

Alle deurtjes kunnen ook echt open



Ik heb een bosje hout in de klep gelegd en een handdoekje gemaakt

Die heb ik over de stang aan de zijkant van het fornuis gehangen

Bij de kringloopwinkel vond ik het schattige koperen waterketeltje voor maar € 1.50 dus dat was een mazzeltje



Ik heb een koperen pannenset gekocht waarvan de deksels los zijn en verder nog wat schaaltjes en een koekenpan


Een zak met meel staat naast de oven op de grond zodat er brood kan worden gebakken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.