OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 16 februari 2012

Kaptafel , nachtkastje en stoel opgeknapt voor het poppenhuis




Het poppenhuis krijgt een prachtige kaptafel in de slaapkamer

Deze meubeltjes moesten wel eerst  worden opgeknapt

Ik gebruik voor alle meubeltjes in de slaapkamer witte en "gouden" verf



Het kleedje op de kaptafel heb ik gemaakt van een stukje kant dat ik goudkleurig heb geschilderd


De stoel was bruin met beige stof en vond ik niet mooi passen bij de kaptafel

Ik heb de stof met goudverf geschilderd en de stoel wit

Als het niet was gelukt had ik hem opnieuw bekleed maar het resultaat is echter helemaal naar mijn zin



Het kamerscherm is van Petite Princess en heb ik sinds mijn jeugd


Het nachtkastje is nu ook klaar

Op het kastje ligt een goudkleurig kleedje

Een fotolijst en de wekker van Reutter staan er bovenop

Een boek heb ik gemaakt en ligt klaar om gelezen te worden



Ik moet nu nog het hemelbed en een kast opknappen en dan zijn alle meubels voor de slaapkamer van het poppenhuis klaar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.