OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 12 april 2013

Heb je wel eens een "Reborn baby" gezien?




Ik wist niet wat ik zag toen ik baby`s op een marktkraam zag liggen


Bleken het poppen te zijn.... "reborns" genaamd

Ze lagen op de marktkraam omdat ze te koop waren

Ik vind het een bijzondere hobby en had er nog niet eerder van gehoord


Knap dat mensen in staat zijn om een pop zo op een echte baby te laten lijken

Rebornen is begonnen als het ombouwen van een gewone pop tot een bijna niet van echt te onderscheiden baby


Bestaande poppen worden uit elkaar gehaald of er wordt gebruik gemaakt van een kit


Bij de maakster van de poppen die op foto`s staan kon je zelfs je kind of kleinkind na laten maken..... 

4 opmerkingen:

  1. hoi hoi,

    Ik ken ze wel van poppenbeursen, ze zijn inderdaad echt. Op de beursen lopen mensen met draagzakken en kinderwagens met deze poppen erin...bijna niet van echt te onderscheiden!
    Er zijn ook veel mensen die een hele babykamer inrichten voor die poppen, er is dus van alles te koop bij zòn beurs ervoor.


    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yo los he visto en la feria de miniaturas que hacen en Barcelona , incluso me dejaron coger uno en brazos y la sensacion es de tener un bebe real en los brazos, son muy realistas

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Xandra,
    Die poppen zijn zo realistisch dat het eng is.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The dolls look absolutely likt real babies. Thanks for sharing the photos.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.