OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 8 mei 2014

Tuinset onder het olijfboompje


Ik moest mijn olijfboompje verpotten en kwam toen op het idee om de miniatuur tuinset die ik nog had er voor de grap onder te zetten

Ik heb houtsnippertjes op de aarde gedaan en hier de tafel
met stoelen op gezet

Verder heb ik een paar zonnebloementjes in de aarde gestoken en een plantenpotje erbij gezet en ik heb nu een gezellige miniatuurscene op het balkon


6 opmerkingen:

  1. Leuk ideetje, Xandra :D! Nu zit je terras óók op het terras;)!
    Ik zou willen dat ik zo'n prachtige olijfboom in mijn tuin had om onder te zitten en me in Mediterrane sferen te wanen...........heerlijk zwoele warme avonden met een glas wijn, ja, ik wist het wel ;).
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Xandra..een miniatuur tuintje . Kan je ook op je balkon lekker wegdromen over je hobby!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Xandra,
    Dat is zo'n geweldig idee. Het ziet er prachtig uit.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw, that's such a nice idea.....now what can I repot? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A cute idea. I love the scene.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.