OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 7 december 2020

Miniaturen voor de winkel Anno 1929


De winkel van mijn oma en opa opende in 1929 dus
ik moest op zoek naar miniaturen uit die tijd


Stofdoeken- en boodschappenmand



Verschillende strijkbouten


Ik heb ouderwetse wasknijpers gevonden bij Ashtown
maar ook houten miniaturen en mattenkloppers


De mattenkloppers zagen er te nieuw uit en heb
ik met beits behandeld net als de houten miniaturen




Doosjes heb ik zelf gemaakt van printables
 

Er werden ook religieuze artikelen verkocht dus
die moesten ook in het winkeltje komen


Aantal Playmobil miniaturen geschilderd met koperkleurige
verf en bordjes beplakt



6 opmerkingen:

  1. Incredible minis for your shop. I love the variety and your work is great.
    Hugs,
    Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden, wanneer kan ik boodschappen komen doen?
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even geduld Thea. Hoop de winkel dit jaar nog te kunnen openen :) Groetjes Xandra

      Verwijderen
  3. Hoi Xandra, het is je goed gelukt om de sfeer uit die tijd neer te zetten. De mattenkloppers in het puntig ronde mandje zijn heel mooi geworden! En inderdaad, koperkleurige verf doet wonderen! Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vond het leuk om de Playmobil dingetjes die ik van een vriendin had gehad te pimpen. Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.