OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 8 maart 2020

Poppenhuizen- en miniaturenbeurs in de Eusebiuskerk in Arnhem bezocht


Al jaren wilde ik de beurs in Arnhem bezoeken maar vanwege de
grote afstand was het er tot nu toe niet van gekomen

Vrijdagmiddag ben ik vertrokken naar een kamer die
ik via Airbnb had geboekt

Ik kwam zaterdag dus uitgerust aan op de beurs, in de Eusebiuskerk,
en ondanks dat 19 standhouders hadden geannuleerd heb ik
genoten van al het moois dat er te zien was

Eindelijk het prachtige miniatuur zilver van Jens Torp in het echt
kunnen bewonderen want daar bleef het bij 😜
en van vele andere miniaturisten

Ik heb diverse kits en materiaal gekocht dus kan weer
lang vooruit met knutselen

Van Nelly Nooren heb ik een prachtige giraffe op
een trekwagentje gekocht waar
ik heel blij mee ben

Ik kan terugkijken op een geslaagde beursdag

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag zal je gehad hebben, zo op de beurs. Leuk dat je zoveel foto's gemaakt hebt, heb ik even mee kunnen genieten.
    Fijne dag,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was genieten Mieke om hier eindelijk een keer alles te kunnen bewonderen. Kan weer van mijn wensenlijstje af :) Jij ook nog een fijne zondag. Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Gracias por tan fantástico reportaje, tus compras son geniales.Feliz domingo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great treat! I have never been to a miniatures show yet. Hope to go one day. Thank you for sharing these photos which I've enjoyed very much.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Drora dat er bij jullie geen beurzen en winkels zijn. Het is goed voor de inspiratie deze beurzen en je kunt er materiaal kopen.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.