OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 9 maart 2020

Cupcakes en theepotjes 1:12 geschilderd


Gister begonnen met schilderen van de cupcakes (Art of Mini) en
2 van de theepotjes (Nalladris) die ik op de beurs heb gekocht

De cupcakes en de theepot "Pot met goud"
komen straks in mijn heksenhuis


De Egyptische theepot heb ik gekocht als verwijzing naar
de prachtige Nijlcruise die we met onze kinderen
hebben gemaakt en komt in mijn poppenhuis


2 opmerkingen:

  1. I love your cupcakes. All the new bought items are really great.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Drora. Dit is echt miniaturen schilderen.. Vooral de cupcakes zijn zo klein dat ik er een loupe bij nodig had.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.