OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 15 maart 2020

Zomlings..huisdieren voor de heks


"Zomlings" zijn huisdieren zonder pootjes die alle
brouwsels van de heks moeten uittesten


Deze kooitjes heb ik gekocht in de kringloopwinkel
maar wist toen nog niet wat ik er mee moest


Nu kwamen ze goed van pas voor mijn heksenhuis als
kooitjes voor de huisdieren

De naam Zomlings staat aan de zijkant dus ik had meteen
een naam voor de huisdiertjes


Ze passen helemaal in het thema gek heksenhuis


Ik heb ze met Gesso behandeld en daarna geschilderd
met grijze structuurverf "Cement look"


3 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.