OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 1 maart 2020

Make-up tafel 1:12 gemaakt van karton


Ik heb een make-up tafel gemaakt van karton


Het was een online workshop van Marja Balvers


Dit is het origineel maar dat heb ik dus aangepast
tot een make-up tafel voor een slaapkamer van
een balletdanseres, die ik nog moet maken








Potloden gemaakt van cocktailprikkers en geverfd

Parfumflesjes gemaakt van kralen

Kwast gemaakt van cocktailprikker, haren van een
oude verfkwast en stukje van een cupje van een
waxinelichtje en geverfd

Oogschaduwdoosjes zijn koperen ringetjes gevuld
met lijm en daarna geverfd

Lipsticks zijn gemaakt van de puntjes van cocktailprikkers,
geverfd en gelijmd in koperen buisjes


Nagellakflesjes gemaakt van onderdeel van een plastic
hangertje van een prijskaartje



2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit je make-up tafel. Zo leuk ook zoveel make-up producten erbij op de tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mieke. Dat vind ik het leukste om van afval en goedkoop materiaal je eigen miniaturen te maken.

      Groetjes Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.