OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 17 maart 2020

Zomling in een vogelkooi


Ik heb een "Zomling" in een vogelkooi gemaakt

Ik had nog een witte vogelkooi in mijn doos met rommeltjes


Pootje van de kooi omgebogen want het moet natuurlijk
niet te netjes zijn in het heksenhuis

Paars/zwart geschilderd en kooi opengeknipt

Zombling er in gelijmd al was daar wel een hele constructie
voor nodig om die goed te laten drogen 😂 


Als afwerking de klimop er op gelijmd die ik op de
beurs heb gekocht bij Art of Mini


1 opmerking:

  1. This project gets more and more interesting with each post. You are full of great ideas. Very inspiring.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.