OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 23 maart 2020

Voorgevel voor het heksenhuis in de maak...


Ik ben begonnen met het maken van de voorgevel voor het heksenhuis

Ideeën op Pinterest opgedaan die ik heb gemixt met mijn fantasie

Ik maak het heksenhuis van dik karton 


Na het uitsnijden zwart geschilderd


Mal voor de ramen gemaakt


De deur heb ik gemaakt in de vorm van een doodskist


Deuren en ramen geschilderd met paarse verf


Web met spinnen gedownload en uitgeprint en
passend gemaakt voor de ramen


Ramen en deur op gevel gelijmd


Gekke maan gemaakt (lijkt bruin op de foto maar is paars)
voor in de punt van het huis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.