OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 2 maart 2020

Victoriaans kweekkasje 1:12 gemaakt van karton



 Een Victoriaans kweekkastje gemaakt naar een idee van Sylvia Lutjeboudel

Die moest echter van ijzerdraad worden gemaakt en gesoldeerd

Dat probeerde ik gister maar ik heb alles in de prullenbak gegooid
en er vandaag mijn geheel eigen versie van gemaakt met karton 

Het gaas is zwarte tule en als bolpootjes heb ik er drukkertjes onder gelijmd







6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee om het op jouw manier te maken met super leuk resultaat!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marijke. Zo zie je maar wat je allemaal met karton kunt doen :)

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Looks great. I like your version. Thanks for sharing.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for your nice comment,

    Hugs Xandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.