OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 11 maart 2020

Theepotjes en laarzen 1:12 geschilderd


Het viel me niet mee om zo klein te schilderen

Vooral de bijtjes op de theepot en de cupcakes waren zo klein
dat ik er een loep bij nodig had maar het is toch gelukt

Het bijenkorf theepotje is wel mijn favoriet


Ook de muis en het huisje zijn theepotjes


De theepotjes zijn te koop bij Nalladris


Behalve het theepotje in de vorm van een huis want 
die heb ik cadeau gekregen bij een aankoop


Het aapje, oude schoen, laarzen en schoenenmallen heb ik 
gekocht bij Art of Mini



Op de oude schoen zit een muisje en is leuk
straks voor het heksenhuis


De herenlaarzen en schoenenmallen komen
in mijn poppenhuis Anno 1900


4 opmerkingen:

  1. me encantan esos moldes para zapatos ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Carmen die zijn te koop bij Art of Mini https://www.artofmini.com/contents/nl/d328_Schoenen-_-Laarzen-kits.html

      Groeten Xandra

      Verwijderen
  2. Nou Xandra, jij bent lekker bezig geweest, mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Thea ik wilde het meteen uitproberen. Leuk als het lukt :)

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.