OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 14 maart 2020

Borden, etiketten en "kastjes" gemaakt voor het heksenhuis 1:12


Ik heb een hele verzameling bordjes gemaakt voor de
buiten- en binnenmuren van het heksenhuis

De klok heb ik in een knoop geplakt

Verder nog etiketten gemaakt voor flesjes en 2 kleine kastjes
"Trompe L`Oeil" oftewel gezichtsbedrog





Als je niet weet hoe je dit soort dingen op maat kunt
maken kijk dan even op mijn blog waar ik
het stap voor stap uitleg









Van de paddenstoelen die ik van de week heb gekregen
heb ik "tover paddenstoelen" gemaakt

Ingesmeerd met lijm en bestrooid met gouden glittertjes

Dop zwart geschilderd en ook besprenkelt met de glittertjes

Dop gevuld met zelf hardende klei en hier de paddenstoelen ingezet




Hier wat printables die ik heb gebruikt of kijk
op mijn Pinterestbord voor nog veel meer









































2 opmerkingen:

  1. It was fun reading all these spooky labels. Your witch will have an interesting, cozy home.
    Keep safe!
    Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Very spooky witchhome :). We stay at home Drora that`s the best we can do now. Hugs, Xandra

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.