OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 20 juni 2012

Een leuk cadeautje voor mijn poppenhuis


Ik heb een prachtig “mini” cadeautje gekregen voor mijn poppenhuis

Een half afgepelde sinaasappel op een bordje met een mes ernaast en in het echt is hij al mooi om te zien maar op de foto zie je de
details nog beter


Juist dit soort miniaturen maken dat het poppenhuis straks gaat “leven” en ik ben er dan ook erg blij mee

2 opmerkingen:

  1. un bellissimo regalo, l'arancia sembra vera, viene voglia di assaggiarla!
    Luisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stupendo! L'arancia sembra proprio vera.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.