OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

vrijdag 16 november 2012

Koloniaal dubbel fotolijstje voor de salon van het poppenhuis gemaakt


Dit koloniale fotolijstje voor twee foto`s is rijkelijk versierd en uit heel dun hout gelaserd en kun je beitsen of schilderen

In de kit zaten "antieke foto`s" maar ik heb ik gekozen voor oude foto`s van mijn familie en die verkleind tot schaal 1:12

Het lijstje komt in de salon van mijn poppenhuis te staan


8 opmerkingen:

  1. un marco precioso , me encanta

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje!!

    Fijn weekend!

    Liefs Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful frame with beautiful babies.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Drora.

      Thanks for all your lovely comments today.

      I wish you a nice weekend.

      Dear greetings from Xandra

      Verwijderen
  4. Un capolavoro! Non avevo mai visto un portafoto in miniatura così originale.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Xandra,
    Geweldig frame. U heeft een geweldige job met de afwerking. Het ziet er prachtig uit.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Que precioso marco, es una verdadera maravilla.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Xandra, wat een prachtig fotolijstje is het geworden, en wat leuk dat je baby foto`s van je familie genomen hebt :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.