OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 21 januari 2014

De bibliotheek van het poppenhuis is klaar


Na maanden had ik eindelijk weer eens wat energie om in mijn poppenhuis te werken

Ik heb de vloer gelegd, de deur geplaatst en alle fotolijstjes op de muur bevestigd en nu is de bibliotheek klaar


Detailfoto`s van de miniaturen in de bibliotheek:



















































































5 opmerkingen:

  1. Leuk Xandra,
    al die details maken het nog mooier om te zien.
    Het waard hoor!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon prachtig Xandra! Geen enkel detail is vergeten, echt mooi om zien.
    Op naar de volgende kamer, ben al benieuwd!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Questa biblioteca è fantastica, così piena di oggetti adatti al posto e con i personaggi sembra vivere.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kamer, geweldig werk, Xandra. Er zijn zoveel details en miniaturen te zien, dat het wel even duurt voordat je alles gezien hebt.
    Ik had de vele foto's al eerder bekeken, maar werd toen van de pc gehaald door visite, dus alsnog mijn (verlate) commentaar!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Me encantan todos los detalles,es todo muy bonito!
    Besos de las Malu´s

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.