OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 9 juni 2020

Rolletjes Italiano en Miss Blanche sigaretten 1:12



Ik was al heel lang op zoek naar de etiketten van Italiano snoepjes
om rolletjes te maken, maar kon die nergens vinden

Voor mij is dat jeugdsentiment want heel soms kocht
mijn vader een rolletje voor ons

Toen ik de rolletjes te koop zag heb ik ze dan ook meteen
besteld samen met een pakje Miss Blanche sigaretten
en een doosje Zwaluw lucifers

Ze passen mooi straks in de jaren 60 huiskamer
die ik nog wil gaan maken


2 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.