OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 3 maart 2012

De miniaturenhobby voor het poppenhuis is een veelzijdige hobby



Miniaturen maken en opknappen is voor mij inmiddels een uitgebreide hobby geworden


Bij de aanschaf van mijn eerste workshop dacht ik dat ik alleen een kwast en verf nodig zou hebben



Inmiddels heb ik allerlei soorten verf, lijm, papier, borduurgaren, kraaltjes, lapjes, kantjes, karton, hout in soorten en maten




Borduren, timmeren, plakken, kleien


  Je kunt zoveel zelf maken en lekker creatief bezig zijn


Ik ben nu zelfs de trotse bezitter van een koffer met een Dremel en onderdelen




Ik krijg ook steeds meer gereedschap in mini uitvoering


Als ik in een winkel kom kijk ik of ik materiaal zie waar ik iets van kan maken en ik bewaar ook van alles


Ik kijk in boeken en op andere website`s om ideeën op te doen


Maak foto`s en filmpjes voor mijn weblog van de miniaturen die ik maak


Ik beleef ook erg veel plezier aan alles wat verder bij de hobby hoort zoals het bezoeken van poppenhuizen in musea


Al het knutselen is meteen een goede oefeningen voor mijn stijve vingers en stukken leuker dan de oefeningen van de fysiotherapeut

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.