OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

woensdag 7 oktober 2020

Miniatuur theemuts geborduurd schaal 1:12


Ik ben voor het eerst aan het miniatuur borduren geweest en
heb een theemuts gemaakt

Aan de voorkant een mand met rozen en aan de achterkant hortensia`s

'

Ik kon de gaatjes in de stof met mijn bril niet zien


Daarom heb ik heb een loupebril gekocht met verlichting waar je
5 verschillende lenzen in kunt doen


Ik vond het leuk om te doen hoewel ik soms een beetje
dubbel ging zien van al het turen





6 opmerkingen:

  1. Que precioso trabajo, te ha quedado muy bonito y elegante!! Las lupas son de gran ayuda para bordar puntos tan pequeños, felicidades por tu trabajo!!
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The tea cozy is stunning! Beautiful work, dear Xandra.
    I love the table and chairs display.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau hoor! priegelig werk, super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Madre mía que cosa tan preciosa!!!! Me encanta pero no podría hacer algo así solo de verlo y pensar ya estoy entrecerrando los ojos y parece que me lloren y todo, jajaja.
    Besote!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.