OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

dinsdag 27 oktober 2020

Veranda 1:12 aan het maken van kit van Iriginals


Ik ben een veranda aan het maken van een kit van Iriginals

Dit zijn fijne kits om mee te werken want alles past
goed en de uitleg is duidelijk

Op deze website vind je alle kits


Het is geen webshop maar als je Iris een mail stuurt
kun je alles van de website bestellen


Ik heb deze beits gebruikt


De "Marokkaanse tegels" heb ik gekopieerd van
mijn Pinterest bord



 Op karton geplakt en inkepingen uitgeknipt
zodat zijwanden en palen nog gelijmd konden worden




Op de achterwand ga ik nog planken maken


5 opmerkingen:

  1. This kit is very interesting. Your work on it is fabulous. I love the floor.
    Thank you for the link.
    Keep safe!
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig Xandra. Je gaat snel als ik dit zo zie.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me encanta tu porche y el suelo le queda precioso, te quedara muy bonito! Espero para verlo terminado. Gracias por tu enlace de pinterest.
    Besos
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.