OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 16 februari 2012

Prachtige handgemaakte miniaturen schaal 1:12 voor het poppenhuis




Ik ben naar een poppenhuisbeurs geweest

Het was een kleine beurs met ongeveer twintig kramen

Ik vind dit zelf iedere keer een erge leuke beurs en lekker overzichtelijk

Mooi verzorgde kramen en voor iedere smaak iets te koop


Het leuke van deze beurs is dat er veel kramen staan die alleen op beurzen verkopen

Zij hebben dus geen webshop

Daarom zijn er vaak maar enkele stuks van gemaakt en heb je dus geen massaprodukt


Het is niet te geloven wat mensen allemaal zelf maken en ik ben goed geslaagd


Ik heb weer allemaal bijzonder mooie miniaturen gevonden

Hoeden, tas, paraplu,wasrek dat je echt op kunt vouwen, eierrek, aardappelschilmesje enz.


Mijn allermooiste aankoop vind ik de tas met verrekijker

De tas kan echt open en de verrekijker past er in

Dit had ik nog niet eerder ergens anders gezien


Ik heb van al mijn aankopen een filmpje gemaakt

Bij iedere foto heb ik een euro gezet zodat je kunt zien hoe klein het is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.