OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zaterdag 26 mei 2012

Antieke Franse plavuizen voor de hal van het poppenhuis


De juiste vloer vinden voor ieder vertrek van het poppenhuis is moeilijker dan ik dacht maar ik heb nu eindelijk een keuze gemaakt voor de hal

Ik wil graag dat het zoveel mogelijk lijkt op een Frans huis anno 1900 dus moeten er ook oude Franse plavuizen op de vloer komen

Ik heb eerst een paar van deze “antieke Franse plavuizen” gemaakt en op Bristol karton gelijmd

Daarna heb ik ze gelakt om te kijken hoe het resultaat zou worden en dat was gelukkig helemaal naar mijn zin

Ik heb nu 800 plavuizen gemaakt en kan dus binnenkort beginnen met het tegelen van de vloer

1 opmerking:

  1. che lavoro impegnativo..... il risultato però è stupendo, sono bellissime e faranno un figurone nella sala!!!!
    Luisa

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.