OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 6 april 2020

Muizendeurtjes van Sam en Julia voor mijn kleinzoons gemaakt


Even wat anders tussen het heksenhuis door

Afgelopen vrijdag zag ik dat het Muizenhuis was gestart
met de verkoop van de muizendeurtjes.


Mijn kleinzoon vond die helemaal geweldig toen hij
die in de winkel zag en klopte erop om te
kijken of de muizen thuis waren


Ik heb voor allebei de kleinzoons meteen een deurtje
besteld en de volgende dag waren ze er al



Er zaten stickertjes bij maar ik vond het leuker om de juiste
huisnummers en naambordjes op de deur te plakken


Dus die heb ik zelf gemaakt




Alles geschuurd en in de Gesso gezet


Daarna in de juiste kleuren geschilderd en afgelakt




Ik heb ook een achtergrondje achter de deuren geplakt

Dan blijft het een mysterie waar de 🐭🐭🐭 zijn 😜


Aan de binnenkant van de deur heb ik een waarschuwing
gehangen voor de muisjes...


4 opmerkingen:

  1. Preciosas puertas,hay que mantener la magia para los niños,así nosotras también la tendremos en nuestras vidas!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk deze leeftijd dat alles nog magie is voor de kleinkinderen. :)

      Groetjes Xandra

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja ik denk dat de kleinzoons dit ook wel leuk gaan vinden.

      Verwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.