OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 9 september 2012

Een telraam voor de kinderkamer van het poppenhuis gemaakt


Dit telraam voor de kinderkamer van het poppenhuis heb ik gemaakt met een kit van McQueenie Miniatures

Het was voor mij een behoorlijke klus om de 60 piepkleine kraaltjes aan het ijzerdraadje te rijgen maar het is me uiteindelijk toch gelukt

De miniatuurhobby is eigenlijk niet zo`n geschikte hobby met mijn handen maar ik heb gelukkig veel geduld en zie het als een leuke manier om mijn vingers te oefenen


6 opmerkingen:

  1. ese abaco ha quedado muy bien , quedara genial en la casita

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Xandra! Ik heb enorme bewondering voor je geduld om de kraaltjes er dan toch nog aan te krijgen. Je zult inderdaad met sclerodermie veel geduld moeten hebben om al dat gepriegel (wat vaak voor gewone vingers al moeilijk is) toch voor elkaar te kunnen krijgen: chapeau!! Bedankt voor het filmpje.
    Groetjes en fijne zondag/week, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I admire your courage in overcoming this very uncomfort hands situation. The abacus is fantastic. I wanted to make a mini one, ever since our visit to China, where we saw them still in use.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mi piace tanto il pallottoliere!!! Bravissima!!!
    Baci
    Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The abacus is fabulous. I also like the little box.
    Kiss Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Xandra,
    Ik ben blij dat je geduldig bent omdat je zo'n prachtige miniaturist. De abacus is prachtig gedaan.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.