OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

donderdag 27 september 2012

Jean-Pierre is het nieuwe buurjongetje van het poppenhuis


Jean-Pierre is het nieuwe buurjongetje dat graag komt spelen met de dochter van het poppenhuis


Vol bewondering stond hij te kijken bij het nieuwe hobbelpaard en hij had wel zin in een ritje


Helaas is Jean-Pierre wat onhandig en wat hij ook probeerde hij kwam maar niet op de rug van het hobbelpaard terecht


De volgende keer zal ik hem maar een handje helpen

5 opmerkingen:

  1. Molto dolce il bambino ..il dondolo e' meraviglioso!!
    Baci

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Xandra,
    Ik weet zeker dat hij het ​​onder de knie te krijgen. hij is een zeer mooie pop ... zo goed gedetailleerd en charmante ... nogmaals, ik moet zeggen dat ik hou van dat hobbelpaard.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.