OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 16 april 2012

Plavuizen voor het poppenhuis zwart en wit geschilderd



De kleur van de vinyl plavuizen voor mijn poppenhuis was niet naar mijn zin want ik vond het beige te saai

Ik heb met acrylverf de helft van de tegels wit geschilderd en de andere helft zwart en daarna gelakt

De tegels heb ik met Tacky Glue op karton gelijmd


Daarna heb ik ze gevoegd ook al zag je niet veel ruimte tussen de tegels

Ik vond het wel spannend om te doen want ik had nog nooit eerder gevoegd

Ik heb voegmiddel in de bouwmarkt gekocht voor 1 : 1 badkamertegels 

Vroeg me af of de vinyl tegels niet aangetast zouden worden door het voegmiddel maar gelukkig is dit niet gebeurd


Na het voegen waren ze prima schoon te maken met een natte spons

Na wat snijden en passen was de vloer op maat en is hij helemaal naar mijn zin geworden

2 opmerkingen:

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.